هیچی. مطلقا هیچی. به هر حال مدتی دور بودن از مسیر همین چیزارو هم داره. به علاوه باخت دادن دیگه قدیمی شده. موو کردن وقتی هنوز ریشه ای نزدی علنا به نظرم حق طبیعی ای محسوب می شه. و مهارت هایی هست که هنوز یک اسکنر تاریک نگر...
پر از آب دهن و شل و نا محکم و مقداری خسته و اندکی دردآلود و نه چندان فلان. بی اینکه مغز مستحکم و فکر استوار و در حال افت و آه. و پوووفف. و کم انرژی. هگ هِب هِگ... یک اسکنر تاریک نگر...